Sunday, April 15, 2012

Pesta Air Nasional Langkawi 2012

Pesta Air Nasional Langkawi 2012 diadakan di Pantai Chenang. Ia bermula pada 13, 14 dan berakhir pada 15 April, 2012.

Tiada acara melibatkan air sewaktu saya sampai. Pertandingan nyanyian berlangsung di pentas sebelah kiri foto ketika ini.

Lokasi acara panjat tiang licin dan tinju bantal.

Tidak begitu ramai pengunjung. Promosi Pesta Pantai tidak dibuat secara giat. Yang ada hanya kain rentang.  Saya buat carian di internet untuk acara pesta pantai tetapi hampa.

Sewaktu tiba di kawasan pantai, baru dapat baca info mengenai acara Pesta Pantai. Ia telah berakhir petang ini.

8 comments:

  1. nisah pon ade pergi smlm.. dah taip entry tp scheduled esk.. memang.. nisah pegi pon sume dah xde acara ape2 tgk laut je la...

    ReplyDelete
  2. Nisah gi hr Sabtu jg ye. Sama la kita. Masa smp org dok tanding nyanyi je. Nk tgk acara melalui online mmg takde. Tgk org, beli apa2 yg patut kat gerai jualan dan tgk laut je la masa tu.

    ReplyDelete
  3. nak juga jalan2 tapi kekangan kewangan masih membatasi...........
    bil2 semasa terus datang perlu didahulukan......
    ya...cantik pantai tu......

    ReplyDelete
  4. Syioknye... Ada je xtvt kat lagkawi ni kan, smbl jenjalan boleh gak cuci mata n poket :D

    ReplyDelete
  5. @zul permatang badak
    InsyaAllah..., suatu masa nanti sampai juga kat sini. Pantai Chenang ni pantai yg top kat sini. Tumpuan pelancong asing dan tempatan tp saya lbh suka Pantai Pasir Tengkorak.

    ReplyDelete
  6. @Melati Qistyna's Mummu
    Kat sini selalu ada acara tp kdg2 promosi tak begitu byk. Selain Pesta pantai, lumba jet ski juga dilangsungkan di Pantai Tmn Lagenda. Pantai yg ada dlm n3 sblm ni.

    ReplyDelete
  7. cuaca nampak elok kan time tuh?

    ReplyDelete
  8. Cuaca blh dikatakan elok sbb tidak panas terik, agak mendung dgn hujan renyai2 sekejap.

    ReplyDelete